vrijdag 25 maart 2016

Kranen en lampjes

Daar was ie weer
De man die echt blij is met mijn relatie is mijn zwager, hij ziet me nu namelijk veel vaker dan vroeger. Zo stond hij vanochtend dan ook om tien uur bij mij op de stoep om na een kop koffie met de klusjes te beginnen.

Vandaag stond de vervanging van de keukenkraan op het programma en het aanbrengen van lampjes onder de keukenkastjes. Ondanks alle angsten van mijn zwager bleek het gelukkig mee te vallen en binnen de twee uur zat en brandde alles en was het tijd voor een broodje ros en fricandeau met een glas melk. Er werd alvast vooruit gekeken naar de volgende klussen (spiegel in de gang en lampjes in de slaapkamer) en daarna nam mijn zwager afscheid want hij moest nog boodschappen gaan doen met mijn zuster. Mij achterlatend met een huis dat weer een stapje dichter bij het label goedgekeurd door vriendin is gekomen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten