woensdag 9 maart 2016

Seminar

Het was een mooi conferentie oord
Dinsdag bracht ik een bezoek aan de software quality conference van heliview in conferentie centrum Reewijk te Ede. Het was een interessant programma met hoede sprekers en goede onderwerpen maar ik was met name geïnteresseerd in een tweetal sessies van de SVB over geautomatiseerd testen. Hun IT landschap lijkt heel erg op ons landschap en wat voor hun werkte kon ook wel eens voor ons werken. De presentaties waren interessant en na afloop ging ik in gesprek met de presentator om wat verder door te vragen. We hadden een goed gesprek en maakten een afspraak voor een lunchgesprek na zijn vakantie, ik heb goede verwachtingen dat hier iets uit gaat komen voor ons.

De rest van de dag was ook interessant en de lunch, bitterbal (bij ronde een waren ze al op en bij ronde twee had ik de allerlaatste) waren ook goed net zoals het biertje dat ik na afloop dronk maar dat haalde het niet bij het verhaal van de SVB. Kortom een uitstekende dag die zeker vervolgd gaat worden met verdere afspraken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten