zaterdag 5 maart 2016

Klussen

Jan de klusman
Een van de mensen die het het meest kan appreciëren dat ik een vriendin heb moet mijn zwager wel zijn. Waar hij vroeger af en toe een klusje bij mij in huis mocht doen kan hij tegenwoordig regelmatig opdraven omdat er weer iets aangepast moet worden. Deze ronde ging het om een plank boven de tv te bevsetigen en wat andere kleine klusjes maar de hoofdmoot was een nieuwe kraan (de oude lekt) en spotjes onder de keukenkastjes.

Voor die laatste twee items gingen we naar de gamma waar we een set goedgekeurde spotjes vonden en de kranen bleken ook nog eens in de uitverkoop te zijn met 30% korting. Die kochten we nu nog niet want mijn neefje werkt tegenwoordig bij de gamma en dat is nog eens 20% personeelskorting erboven op. Mijn zwager zou die 's avonds dan ook aanschaffen en de volgende keer komen installeren. Na gedane arbeid ging hij niet met lege handen de deur uit want daar stopte ik nog een mooie fles whisky in die ik onlangs bij van Wees had aangeschaft, en dat mocht best wel na alle gedane en nog komende klusjes want we zijn voorlopig nog niet klaar,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten