vrijdag 4 maart 2016

Bankpas

De schuldige
Ik had de laatste tijd wat problemen met mijn bankpas. Hij werd door een geldautomaat uitgespuugd met de mededeling onbruikbare pas en bij Albert Heijn werd hij ook al afgekeurd. Gelukkig heb ik ook (bijna) altijd cash geld bij me dus kon ik mijn boodschappen gewoon afrekenen. Een ding was echter duidelijk, mijn bankpas had zijn langste tijd gehad.

Vroeger moest je dan altijd bij je bank langs om een nieuwe pas aan te vragen, maar gelukkig is alles tegenwoordig een stuk makkelijker geworden. Eerst pinde ik nog wat cash om te zorgen dat ik voldoende geld had voor de komende dagen en vervolgens vroeg ik via mijn bankieren app een nieuwe pas aan. Deze zou binnen enkele dagen geleverd worden, nu eens zien hoe snel enkele dagen is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten