dinsdag 22 maart 2016

Slechte communicatie

Daar zijn we weer
Ik ben kennelijk verwend geraakt door de uitstekende zorg van het AMC want ik ben helemaal niet te spreken over de service van het Slotervaart ziekenhuis waar ik naar terugverwezen ben. Toen zij geen contact met mij opnamen belde ik ze zelf maar op en kreeg te horen dat de papieren binnen waren gekomen van het AMC maar dat men gewoon zat te wachten tot ik zelf een keertje contact op zou nemen.

Nadat die hinderpaal weggenomen was vertelde de assistente mij dat ze eerst met mijn arts moest overleggen maar die kreeg zij niet te pakken. Ze beloofde mij later terug te bellen maar toen ik om half vijf nog niets had gehoord besloot ik zelf maar te bellen want ze sloten om 17:00 uur. Het bandje dat opnam vertelde mij echter dat ze om 16:30 al sloten. Kortom stukken minder dan waar ik aan gewend was geraakt bij het AMC. We gaan straks maar weer een keertje bellen om te vragen hoe het er nu voorstaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten