zaterdag 23 september 1995

Van New York naar Birmingham

Na het lange wachtten in New York konden we eindelijk aan boord van onze nachtvlucht naar Birmingham. Ondanks het feit dat ik niet (slecht) slaap aan boord van een vliegtuig slaagde ik er deze keer tocht in om een aantal uiltjes te knappen. Aan de ene kant door het erg vroege opstaan en aan de andere kant was de film (Batman 3) zo slecht dat ik het einde niet gered heb.

Toen ik wederom wakker werd uit een hazenslaapje werd er ontbijt uitgedeeld door de stewardessen want we naderden de Engelse kust. De piloot vertelde ons vrolijk dat we meer dan een uur vroeger waren aangezien we een fantastische staartwind hadden gehad. Helaas voor ons betekende dat een extra uur wachten op Birmingham airport. Aangezien we geen ponden hadden bestelde ik twee koffie met mijn credit card en als twee hoopjes moede ellende zaten we met de koffie te wachten tot onze vlucht naar Amsterdam zou vertrekken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten