zondag 17 september 1995

Avondje uit in San Diego


Na een frisse duik in de pool was het tijd om de stad
In te gaan. Aangezien we een mooie plek hadden met ons motel, we zaten vlak bij de oceaan, was er op loop afstand genoeg te beleven. We lieten de auto dus dus staan en wandelden we wat rond tot we een leuke bar annex restaurant tegenkwamen waar we besloten te gaan eten. We vonden een plekje aan de bar waar we onder het genot van een drankje de kaart bestudeerden om te kijken wat we wilden gaan eten. Net zoals in elke bar in Amerika stonden er veel tv's aan op veel verschillende zenders. Op een van die zenders werd verteld dat doe avond aflevering 100 van Beverly Hills 90210 uitgezonden zou worden en dat deed een schok door mijn vriendin heen gaan. Ze was namelijk fan van de serie en in Nederland waren we nog lang niet zo ver.

Het werd dan ook een erg onrustige maaltijd en na afloop vertrok ze dan ook meteen richting motel om absoluut geen seconde van de aflevering te missen. Aangezien dit totaal niet mijn serie was bleef ik in de bar achter. De barkeeper had medelijden met met me en bood me dan ook een drankje aan om het verlies van mijn vriendin te compenseren. Ik ging voor een pint black and tan en genoot hier van terwijl ik naar diverse sportwedstrijden op de televisies zat te kijken. Na een tweede pint ging ik weer terug richting motel, me zelf er van verzekerd te hebben dat aflevering 100 voorbij was voor ik terug ging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten