zondag 24 september 1995

Van Birmingham naar Amsterdam

Na de laatste uurtjes wachtend doorgebracht te hebben was het dan eindelijk zo ver dat onze laatste vlucht van de reis zou gaan vertrekken. De borden kondigden aan dat de vlucht van Birmingham naar Amsterdam gereed stond om passagiers te ontvangen. We pakten onze handbagage en namen plaats aan boord van het toestel voor de laatste trip van minder dan een uur.

Het was dan ook opstijgen, kort vliegen en landen en we konden voet zetten op Hollandse grond. Na het oppikken van de bagage was het inmiddels tijd voor het ontbijt en mijn vriendin kocht dan ook een sapje en een broodje voor ons. Na alle vermoeienissen van de reis hadden we geen enkele zin om de trein te pakken en we besloten dan ook een taxi te nemen voor de laatste etappe. Zoals het hoorde zette ik haar eerst netjes thuis af en liet de chauffeur me vervolgens naar mijn eigen woning brengen. Zo was er een einde gekomen aan een tweede fantastische vakantie naar Amerika, eentje waar ik wederom met heel veel plezier op kan terugkijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten