maandag 18 september 1995

Strand en comics

Belmont park
We zouden twee nachten in San Diego blijven dus vandaag hadden we een complete dag voor de stad, niet dat we daar veel van gezien hebben. We verlieten ons hotel en vonden op korte afstand een heerlijk ontbijt tentje met een mooi waranda waar we het ontbijt gebruikten en plannen smeden voor de rest van de dag. De laatste week zouden we heel rustig aan doen en in meerdere etappes naar Los Angeles rijden. Mijn vriendin had voor al die dagen maar een plan en dat heette strand. Ik had daarentegen alleen in New York een comic shop bezocht en wilde in onze laatste grote stad gaan kijken wat ik aan comics kon vinden. Na het ontbijt gingen we dan ook terug naar het hotel waar ik uit de gouden gids een lijst met comic shops samenstelde en mijn vriendin maakte zich klaar voor het strand bezoek.

We stapten samen in de auto en ik zette haar af op het strand van Belmont park en ging daarna op zoek naar comic shops. Nu was dat best wel lastig want ik had uiteraard de trouwe Rand McNally bij me maar het verkeer was druk en dus kostte het mij behoorlijk wat tijd om van comic shop naar comic shop te navigeren. Het was echter een welbestede dag en aan het eind kon ik flink wat nummers van mijn zoeklijstje afstrepen. Ik pikte haar weer op en na opfrissen in het hotel en diner begaven we ons ter ruste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten