donderdag 7 september 1995

F.A.O. Schwarz

We vervolgden onze shopping dag met een bezoek aan de grootste (ik zie hier een thema) speelgoed winkel van New York, F.O.A. Schwarz, een paradijs voor kinderen (en ouderen die het kind nog in zich hebben) maar aangezien wij geen van beiden kinderen hadden brachten we hier niet al te veel tijd door.

De volgende stop was een solo stop voor mij want alhoewel dit niet zo'n comic gerichte vakantie zou worden als de reis uit 1993 met Dennis, Frank en Simon moest er uiteraard een comic shop bezocht worden. Ik vond een grote zaak, maar er was niet echt veel sfeer, heel anders dan destijds onze comic shop in de Village. Ik wist echter de time beavers graphic novel van Timothy Truman te scoren dus ook voor mij gold deze dag mission acomplished.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten