woensdag 20 september 1995

Oceanside dag twee

Mijn nachtrust in ons motel was prima verlopen, die van mijn vriendin iets minder. Er bleek een spoorwegovergang in de buurt van het motel te zitten en elke paar uur kwam er daar 's nachts een trein overheen met al het bijbehorende geluid van alarmbellen, trein fluiten en slagbomen dat daarbij hoorde. Aangezien het motel geen ontbijt bood (en we hier twee dagen bleven) en ik wel goed geslapen had besloot ik de buurt te gaan verkennen om te kijken of ik iets kon vinden om mee naar het motel te nemen.

Vlak bij het motel bleek een soort van Mexicaans tentje te zitten dat naast allerlei soorten Amerikaanse ontbijt waren als pancakes en hash browns ook warme croissants met ham kaas en ei in de aanbieding had. Ik bestelde dus twee koffie en vier croissants en keerde terug naar het motel waar wij als echter Amerikanen in onze kamer zaten te eten uit stereofoam cups en bakjes. Verder verschilde dag twee niet heel erg veel van dag een, nietsdoen aan het wederom niet drukke strand, af en toe het water in duiken en het lezen van een boek waren de activitietein waar we ons mee. bezig hielden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten