zaterdag 1 juli 2023

Rolling Stone Rock Room

The place to be
Mijn vriendin vond het wel genoeg voor vandaag en besloot op onze kamer te blijven waar zij lekker op bed ging liggen en een van de vele films uit de scheepsbibliotheek opzette. Ik besloot het schip wat verder te gaan verkennen en daalde twee verdiepingen af om eens naar de muziek te gaan luisteren op music walk.

Als eerste kwam ik de billboard music room tegen waar de dueling piano's al klaar stonden maar zonder pianisten. Pal daar tegenover zat de Rolling Stone Rock Room waar een vijf mans (vier man en een vrouw) band klassieke rock nummers speelde. Dat ging van Pink Floyd naar Fleetwood Mac en heel veel daar tussen in. Ik ging aan de bar zitten met de onvermijdelijk cocktail om eens goed naar de band te luisteren die zeker niet slecht was alhoewel het repertoire best wat ruiger had gemogen van mij. Toen de band een korte brak nam tussen hun sets in besloot ik ook dat het genoeg was geweest en keerde terug naar onze hut.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten