zondag 9 juli 2023

Stuwdam en waterval

Best wel hoog
Eenmaal terug in de bus bleken we gewoon terug te rijden waar we vandaan kwamen met een zijstap van 200 meter naar de stuwdam, onze tweede stop op de route. We konden naar buiten en namen wat foto's maar echt wild was het niet en wij maakten gebruik van de tijd om wat kennis te maken met onze mede passagiers. Europeanen, Amerikanen en Australiërs maar het merendeel best wel op leeftijd.

Daarna was het de bus weer in voor de derde en laatste stop en deze was wederom dezelfde route terug maar nu met een wat grotere zijstap. Hier was een mooie waterval te vinden die van grote hoogte de diepte instortte en waar een mooi pad aangelegd was om van diverse plekken de waterval en omgeving te bewonderen Vervolgens de bus weer in om terug te rijden na het schip na een excursie van ruim vier uur. Voor $165 had ik me zwaar bekocht gevoeld maar ook voor $65 had ik niet echt een value for money idea. Het sterkte mij in ieder geval in mijn mening dat het zelf regelen wat wij deden geen slechte keuze was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten