vrijdag 30 juni 2023

Grand Dutch café

Wederom erg mooi
We konden koffie bestellen na het diner maar besloten dat op een andere plek te doen en liepen vanuit the dining room naar het midden van de boot waar het grand Dutch café gevestigd was. Hier kon je, uiteraard, bier, cocktails, wijn en fris krijgen maar er waren ook meerdere soorten koffie te bestellen.

Mijn vriendin zocht een tafeltje met uitzicht naar buiten terwijl ik in de rij ging staan voor onze drankjes. Ik bestudeerde tijdens het wachten wat er allemaal te krijgen was aan voedsel en dat bleken Hollandse klassiekers zoals stroopwafels, bitterballen, vlammetjes, poffertjes en nog heel veel meer slechte dingen. Ik was standvastig en hield het bij een cappuccino en thee (helaas geen verse munt thee) en nam meteen twee cola mee om de minibar te vullen want de drankjes in de mini bar zaten niet in ons drankenpakket maar moesten extra afgerekend worden.

Met een dienblad met onze drankjes ging ik terug naar mijn vriendin waar we van de koffie en thee genoten terwijl de boot stil lag bij de zeesluizen. Het was bijna tijd om het ruime sop te kiezen.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten