zaterdag 22 juli 2023

Openbaar belang

Goede dag
Bij een van onze klanten waren er onverwachts flink wat personeelswijzigingen geweest en zij vroegen ons dan ook of wij een handje konden helpen. Uiteraard was dat mogelijk en de oplossing waar we op kwamen was een stuk opleiding en uitleg aan twee dames die het werk van hun voorgangers moesten overnemen.

De eer was aan mij om dat te mogen doen en zo reed ik naar Zwolle, waar de klant in het centrum in een verbouwd woonhuis domicilie hield. Het was een drukke dag waar ik mijn best deed om de vragen zo goed mogelijk te beantwoorden en uitleg gaf over het proces. Wat mij betreft een hele geslaagde dag waar nog twee vervolgen op gaan komen. Bij de eerste vervolg sessie gaan we zien wat er nog extra aandacht behoeft en wat er voor vragen gaan komen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten