dinsdag 4 juli 2023

Dive-in

Drankjes halen
Vandaag was een volle dag op zee en we waren er zo langzamerhand wel achter dat dek negen (het lido dek) en dek 10 (het panorama dek) onze favoriete dekken waren. 

Zo besloten we vandaag het lido dek onveilig te maken en hadden een leuk plekje bij het zwembad gevonden. En wat doe je als je aan het zwembad zit? Zwemmen was niet het juiste antwoord maar eten en drinken scoorde deze keer punten. Net zoals elk dek was er ook hier een bar met de toepasselijke naam Lido bar waar ik onze cocktails haalde en aan de andere zijkant bevond zich de dive-in, het hamburgerrestaurant van ons schip.. Ik koos hier de cannonball burger en mijn vriendin hield het bij de dive-on dog waarbij we samen een naked fries met mayo deelden. Ik ben nu al bang voor mijn ontmoeting met de weegschaal na de vakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten