maandag 17 juli 2023

Teruggave

Wordt je meestal niet blij van
Er lag uiteraard niet veel in de brievenbus bij thuiskomst maar een opvallend ding was een beruchte blauwe enveloppe. Na openmaken bleek het mee te vallen want ik kreeg geld terug en ik moest mijn rekening nummer opnieuw opgeven want als dat een paar jaar niet gebruikt was voor een teruggave moest je dat kennelijk vernieuwen

Nu was dat snel gebeurd maar ik kreeg niet echt geld terug, ik moest een jaar terug een voorschot betalen omdat men verwachtte dat ik meer inkomsten zou hebben maar dat hadden ze niet goed berekend. Ik had teveel aan voorschot betaald en kreeg een deel terug. Uiteraard was er geen compensatie voor het teveel betaalde en gemiste rente maar in ieder geval kreeg ik mijn geld terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten