maandag 20 mei 2019

Vietnam

Been there done that
Om de een of andere reden kwam ik weer eens op het, helaas niet meer bijgehouden, blog van mijn vriend Simon terecht en daar vond ik het verslag van zijn trip in 2013 naar Vietnam. Ik had het destijds met veel plezier (en een beetje afgunst' gelezen want ik wilde daar ook naar toe.

Inmiddels zijn we meer dan vijf jaar verder en ben ik daar ook geweest met mijn vriendin en dus besloot ik zijn reisverslag opnieuw te lezen met mijn eigen ervaringen in het achterhoofd. Een stukje waren mooie herinneringen (Ha long bat, Hanoi) en andere gedeelten was ik nooit geweest (Ho Chi Minh City) maar het lezen bracht wel een glimlach op mijn gezicht en deed mij nog meer verlangen naar onze vakantie van dit jaar. Nog vijftien dagen en dan stappen wij aan boord van een grote vogel voor de 2019 trip naar verre landen. Zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten