maandag 6 mei 2019

Louis Louis

IJskoffie
Zondag pikte ik mijn vriendin op in Diemen rond lunchtijd en wat onderzoek had Louis Louis opgeleverd als hotspot om de lunch te gebruiken. Bij binnenkomst was het aardig druk maar er kwam net een tafeltje aan het raam vrij dat voor ons bestemd was.

Bestuderen van de kaart leverde een cappuccino voor mij en een verse muntthee voor haar op als drankjes. Als voedsel ging ik voor de Koreaan (brood met kip en Koreaans garnituur) terwijl zij de Vegan salade nam. Het drinken duurde al een tijdje maar het eten liet echt op zich wachten. Net toen ik eens wou vragen wat er misgegaan was kwam de bediening zich verontschuldigen en bood ons een drankje van het huis aan. Daarna duurde het nog even maar eindelijk kwam dan de lunch die inderdaad erg goed smaakte. Qua eten kan ik Louis Louis van harte aanbevelen maar door het lamge wachten krijgen ze nog geen duimpje omhoog ondanks het gratis drankje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten