donderdag 2 mei 2019

Opleiding

Lekker tegenover het station
Er gaat niets boven Groningen dacht ik maar inmiddels weet ik wel beter. Toen men mij namelijk vroeg of ik een opleiding wou geven bij een van onze klanten zei ik volmondig ja. Het was iets dat ik nog nooit gedaan had en het was bij een klant dus automatisch leuk. Pas na de toezegging kwam ik erachter dat die klant in Uithuizen zit en dat is inderdaad bovenin de provincie Groningen.

Zo ging de wekker dus om vijf uur in de ochtend omdat ik om zes uur met een collegam die ik ook het een en ander moest leren, had afgesproken op de carpool van Lelystad om gezamenlijk naar de klant te rijden. We waren keurig op tijd maar werden met een sorry onthaald en dat deed mij vrezen. En die vrees bleek gerechtigd want de nieuwe medewerker die ik de kneepjes van het vak moest leren bleek die ochtend ziek geworden te zijn en de opleiding verviel dus. We hadden wel een goed gesprek met de directeur over wat zij wensten en daar kan ik zeker aan voldoen. Maar dat gaat nog minimaal twee bezoeken worden en dus wordt dat nog twee keer opstaan om vijf uur. Niet echt iets waar ik op zit te wachten maar het traject bij de klant ziet er leuk uit en dat maakt dan weer veel goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten