vrijdag 17 mei 2019

Muziekherinneringen 3: The rolling stones

Het bijbehorende album
Mijn vriendin is vrijdag met haar dochter naar een concert van blackpink en dat deed mij teruggrijpen naar mijn eigen muziekherinneringen.

In 1990 kwamen de Rolling Stones naar de kuip en ondanks dat we geen kaartjes hadden gingen een vriend en ik toch nar Rotterdam om te kijken of we kaartjes konden scoren. Wonder boven wonder lukte dat en alhoewel we in totaal andere stukken van het stadion zaten maakte dat niets uit want ik genoot van het begin (start me up) tot het eind (Jumpin Jack Flash) ging ik helemaal uit mijn dak bij mijn eerste (en teven enigste) concert van de rolling stones. Van te voren was ik er\g sceptisch over onze kansen om kaartjes te scoren maar achteraf ben ik heel erg blij dat ik mij over heb laten halen en zo toch heb kunnen genieten van een concert van deze grootheden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten