maandag 27 mei 2019

Grote beurt

Alles weer tip top
Vandaag ging mijn auto naar de garage voor een grote beurt en dat betekende dat ik hem het afgelopen weekeind weer door de wasstraat had gestuurd want hij was zo smerig dat ik hem niet in die staat bij de garage durfde af te leveren.

Ik arriveerde om twee uur bij de garage gaf mijn sleutels af en nam plaats aan de grote tafel waar mijn laptop aanging en ik een kop koffie nam. Na anderhalf uur ongestoord werken kreeg ik de mededeling dat mijn auto klaar was en ik hem wee mee kon nemen. Gezien het tijdstip besloot ik naar huis te rijden en niet naar kantoor om aldaar nog een paar uurtjes te werken. Zo deed het zich voor dat ik op een dag op drie verschillende plekken (kantoor, dealer en thuis) gewerkt had en dat is iets dat je je vroeger echt niet kon voorstellen maar dat tegenwoordig het leven een stuk makkelijker maakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten