zondag 12 mei 2019

Moederdag

Fijne dag
Vandaag was het Moederdag en dat is een van de weinige feestdagen dat ik niet samen met mijn vriendin ben want haar dochter wil deze dag uiteraard met haar moeder vieren en ik ben dan bij de mijne.

Deze keer was ik zelfs helemaal alleen want mijn zusje was in de ochtend langsgegaan en ik was er juist aan het einde van de middag. Dat betekende dat mijn ouders aan een wijntje zaten en ik aan een koffie en alhoewel ik uitgenodigd werd om te blijven voor het eten nam ik toch afscheid want er moest nog het een en ander voor de vakantie geregeld worden. Die vakantie gaat er wel voor zorgen dat ik Vaderdag ga missen want dan zijn wij weg maar we gaan mijn ouders zeker nog zien voor de vakantie en hopelijk is het weer dan wat beter want dan kunnen we ergens in het zonnetje met een drankje en een hapje gezellig tot ziens zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten