maandag 13 mei 2019

Papa's beach house

Het menu
Nadat mijn vriendin met haar dochter en ik met mijn moeder Moederdag had gevierd was het ook nog tijd voor een gezamenlijk vieren en dat werd met een diner. We hadden gekozen voor Papa's beach house een plek waar we wel vaker geborreld hadden maar nog nooit gegeten.

Men bleek een twee gangen menu te bieden met een shared dining voorgerecht en een hoofdgerecht naar keuze voor €25.95. De hapjes bleken te bestaan uit aspergesoep, zalm, rundvlees, avocado en lam en smaakten werkelijk prima. Zij genoot er van met een cola, ik met een weizen van de tap. De hoofdgerechten kwamen allebei uit de zee. Voor haar de zalm met een salade, voor mij de zwaardvis (Hemingway hé) met aardappeltjes en asperges en daarbij switchten we allebei van drankjes, voor mij een witte wijn en voor haar een biertje deden het voedsel snel verdwijnen. Na de standaard dubbele espresso voor mij en voor haar een voortreffelijke combinatie van crème brûlée met een bolletje roomijs (en slagroom maar die is aan haar niet besteed. We hebben werkelijk heerlijk gegeten voor een prima prijs en er was maar een minpuntje aan te merken. Toen ik vroeg of we een losse portie asperges erbij konden kregen was dat niet mogelijk en dat vind ik dan wel weer jammer want een goed restaurant regelt dat soort dingen gewoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten