dinsdag 7 mei 2019

Ajax - Willem II

Mijn cluppie
Ik dacht altijd dat ik de laatste Nederlander was die overgestapt was van analoge tv naar digitale tv maar dat bleek zondag niet zo te zijn. Wij zouden op zondag bij vrienden eten en aangezien de bekerfinale tussen ons aller Ajax en Willem II om 18:00 begon wilde ik daar zeker op tijd zijn.

Ik maakte me niet druk of de gastheer over een Fox sports abonnement beschikte want de uitzending was op het open kanaal dat iedereen kon zien, ook zonder abonnement. Bij binnenkomst bleek echter dat men nog analoog keek en dus helemaal niet de beschikking had over Fox sports. Gelukkig had ik mijn telefoon bij me en na het installeren van de app van XS4all en het aanloggen, nummer en code kon ik gelukkig via de website van XS4all opvissen vertelde de app mij, konden we alsnog naar de wedstrijd kijken alhoewel de grootte van het beeld niet echt optimaal was. Eten deden de mannen ouderwets met bordje op schoot zodat er geen minuut van de wedstrijd gemist hoefde te worden en we Ajax, na een wat moeizaam begin, de eerste prijs van het seizoen zagen binnenhalen. One down two to go!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten