woensdag 22 mei 2019

Stemwijzer

Er valt genoeg te kiezen
Morgen mogen we weer gaan stemmen en deze keer is het voor de Europese Gemeenschap, een redelijk ondemocratisch orgaan waarvan vele politici aan zelfverrijking doen.

Ik had wel een goed idee op welke partij ik wilde stemmen maar ging voor de zekerheid nog even kijken op de site wiens onafhankelijkheid regelmatig in twijfel wordt getrokken. Tot mijn grote verassing bleek het CDA het meest met mijn keuzes overeen te komen maar ik stem uit principe niet op religieuze partijen dus die gaat het niet worden. De nummers twee, drie en vier zijn de VVD (stem ik bijna altijd), 50+ (klopt wel met mijn leeftijd en FvD (the new kid on the block). Nog een nachtje slapen en dan is het zover en uiteraard horen jullie dan wie het geworden is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten