dinsdag 21 mei 2019

Credit card

Goed geregeld
Voor de vakantie wou ik mijn credit card aanpassen en volgens de site van de bank kon dat probleemloos. Het lukte mij echter totaal niet en ik behoor nu bepaald niet tot de digibeten klasse dus dat was even vreemd opkijken.

Gelukkig bied de app van de bank tegenwoordig ook een chatfunctie en al snel was ik in gesprek met een medewerker die mij uitlegde dat wat ik wilde niet online kon maar door een bankmedewerker gedaan moest worden. Vervolgens werd meteen de vraag gesteld of hij het moest regelen en na een bevestiging mijnerzijds was het een minuut later geregeld. Ik moet zeggen een kleine min voor de informatie op de website waar ik niet kon vinden dat ik het zelf niet kom maar een hele grote plus voor zowel de chatfunctie in de app als de medewerker die alles meteen voor mij regelde. Chapeau!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten