dinsdag 16 januari 2018

Veronica

Ik ben weg
Nog geen half jaar geleden luisterde ik in de ochtend bijna altijd naar Veronica in de auto, muziek van vroeger die ik best wel kon pruimen en met Jeroen van Inkel een dj uit mijn jeugd. Toen Jeroen naar het weekend verplaatst werd begon ik al wat minder te luisteren en met de komst van Giel Beelen ben ik inmiddels helemaal afgehaakt.

Muziek werd al steeds meer een bijzaak met twee maal reclame en nieuws per uur maar dat "nieuws" (tussen haakjes want het worden steeds meer onzinberichten duurt langer en langer en dus is er steeds minder muziek. Het record was de afgelopen week toen er in de tijd tussen twee nieuwsblokken exact 0 seconden muziek was te horen en er alleen maar geouwehoerd werd. Als ik dat wil dan schakel ik wel naar een echte nieuws of discussie zender over. Kortom Veronica is mij kwijt als luisteraar en ze zullen heel hard hun best moeten doen om mij terug te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten