dinsdag 2 januari 2018

Apple store

Mooie winkel
Aangezien het restaurant op het Max Eeuwe plein zat, pal naast het Leidesplein was het een ideaal moment om mijn eerste bezoek aan de Apple store in Amsterdam te brengen. Ik had afgelopen zomer dan wel mijn nieuwe iPad gekocht maar een hoesje was ik vergeten dus dat werd wel eens tijd.

Bij binnenkomst bleek de begane grond geen accessoires te hebben en dus  namen we de glazen trap naar een hoog waar de genius bar zat en alle extraatjes verkocht werden. Het kleurenaanbod voor de iPad bleek een stuk beperkter te zijn dan voor de iPad plus dus mijn vriendin had het makkelijk en koos de rode Alhoewel het even tijd kostte om oogcontact met het personeel te maken verliep het daarna gladjes en verlieten wij het pand weer via dezelfde monumentale trap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten