zaterdag 6 januari 2018

Telefoonwissel

Ik ben over
Inmiddels is de telefoon en provider wissel volledig geslaagd alhoewel het laatste restje
toch wel wat moeite kostte. Ik kreeg netjes van beide providers een sms'je op het moment dat ik van sim moest wisselen en ik zat dan ook meteen online na het wisselen, tot zover top.

Vodafone bleek echter toch een volledige decembermaand in rekening te brengen en bij navraag bleek dat ze dat altijd deden en in januari een definitieve eindafrekening sturen en het eventueel teveel betaalde dan zouden terugstorten. Ook aan de KPN kant ging het financieel niet helemaal goed want mijn koppeling aan mijn XS4ALL internet account was niet geslaagd en dat levert €5 korting en dubbele data op, toch wel de hoofdreden om over te stappen. Maar na een korte chat met KPN en vervolgens een belletje met XS4ALL loste ook dat op zodat ik nu een nieuwe telefoon heb met dezelfde bundel als bij Vodafone en lagere maandlasten. Ik zeg prima gergeeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten