vrijdag 12 januari 2018

Courgettesoep

Het pre soep stadium
Er zijn maar weinig dingen die ik echt vies vindt en er is ook niet veel dat ik als niet lekker betitel. Sinds vandaag is op die niet lekker lijst een ding bijgekomen en iedereen die courgette soep raadt krijgt geen prijs.

In mijn kerstpakket zat namelijk ook een zak courgette soep van het bedrijf kromkommer en ik besloot dat vandaag als lunch te gebruiken. Lekker makkelijk en naar ik verwachtte ook smakelijk want ik houd wel van een lekker soepje en courgette vindt ik ook een prima groente. Helaas bleek de combinatie van soep en courgette niet echt mijn ding te zijn. Zo is dus de courgettesoep een nieuwe binnenkomer op mijn lijstje met niet lekkere gerechten maar als je iets niet probeert zul je nooit weten wat je ervan vindt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten