zaterdag 27 januari 2018

Inhumans

Deel een en twee ook in de bioscoop
Na de teleurstelling van de Jean-Claude van Damme tv serie besloot ik maar weer terug te keren naar de superhelden en deze keer een van Marvel's nieuwe series Inhumans. Het waren maar acht afleveringen waarvan de eerste twee zowel in de Imax waren vertoond als door een Nederlander waren geregisseerd dus ik ging er eens goed voor zitten.

Welnu dat had ik net zo goed niet kunnen doen want alhoewel de comic roots duidelijk herkenbaar zijn in het verhaal tot en met de jongen en het meisje die tot Inhumans getransformeerd worden, het haalt het niet bij de klassieke Lee en Kirby verhalen. Ik ga deel twee nog wel een kans geven maar ik denk dat deze serie alleen voor hardcore Marvel zombies bedoeld is dus mocht je niet heel veel met de Marvel superhelden hebben blijf dan ver weg van deze serie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten