vrijdag 26 januari 2018

Long Island

De gelukkigen
Met een vertraging van meer dan een half jaar gingen we dan eindelijk de huwelijksdag van mijn ouders vieren met een etentje en plaat van handelen was Long Island. Om zes uur arriveerden mijn vriendin, ikzelf en uiteraard mijn ouders en vonden mijn zusje, zwager, neefje en nichtje al met een drankje aan tafel.

Al gauw kwamen onze drankjes, de kaart en broodjes met boter en aioli en zat iedereen druk te studeren wat hij of zij zou gaan eten. Ik ging voor het drie gangen menu van de chef waarbij ik als voorgerecht vis en als hoofdgerecht voor vlees koos. Het eten was prima, het gezelschap uitstekend en de bediening erg vriendelijk maar ook erg vergeetachtig. Diverse malen moesten we opnieuw om drankjes vragen en bij het dessert arriveerde de Irish coffee van mijn zwager toen iedereen zijn of haar dessert al bijna op had. Prima tent maar let goed op want je drankjes willen regelmatig verdwalen en komen niet bij je tafel terecht. Bij het vertrek begon mijn vader al over de afspraak van hun volgende trouwdag in mei want het had deze keer wel heel erg lang geduurd voordat iedereen tijd vrij had kunnen maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten