zondag 28 januari 2018

De bierfabriek

Voor de deur
Bij de meeste uitjes van de PV van mijn werk ga ik niet mee, ik beperk me meestal tot de buitenlandjes tripjes en de pretparken (en vroeger de dierentuinen). Maar soms hebben ze iets in de aanbieding dat ik wel aantrekkelijk vindt en dat was afgelopen donderdag ook het geval.

Op het programma stond een etentje in de bierfabriek gevolgd door het bezoek aan een film naar keuze. Ik sprak dus met mijn vriendin af in de parkeergarage onder het uitgaansplein in Almere en om half zes betraden we het restaurant waar enkele tap tafels (tap je eigen bier) klaar stonden. Algauw zaten we achter zelf getapte bieten van de bierfabriek en werden de boerderijkippen met frites op tafel gezet. Net zoals bij ons eerdere bezoek aan de locatie in Amsterdam smaakten bier en kip uitstekend en bleef er enkel een bord met botjes achter. Tijdens de scroppino werden de vouchers voor de bioscoop uitgedeeld en met goed gevulde magen verlieten we het restaurant voor de wandeling van 200 meter naar de Kinepolis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten