woensdag 24 januari 2018

Lost distillery

Een stokerij
Afgelopen jaar was ik niet van plan om mijn verjaardag te vieren maar daar bleek mijn vriendin het niet mee eens te zijn en dus werd er toch, in klein comité, een feestje georganiseerd. Een van de cadeaus die ik in ontvangst mocht nemen was een fles van the lost distilleries en die zag er dusdanig bijzonder uit dat hij netjes in de kast verdween.

Deze week was ik er aan toe om deze Towiemore te proberen en dus ging de fles open, werd er een glaasje ingeschonken er werd er voorzichtig geroken en geproefd. Het was een prima smakende whisky en uiteraard keek ik op de site hoe ze deze whisky van een verloren distilleerderij opnieuw hadden gecreëerd en wat ze nog meer deden. Het zag er allemaal erg goed uit en ik ben dan ook bang dat als deze fles leeg is ik een andere ga proberen en mocht je een whisky liefhebber zijn dan kan ik je aanraden om een van hun whisky's te gaan proberen, ik denk dat je niet teleurgesteld gaat worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten