woensdag 31 januari 2018

Mekhong river

Wat gaat het worden
Met de visite en nog twee andere vrienden gingen we naar de Mekhog river waar we welkom geheten werden door de dochter van de eigenaresse waarna de dames meteen eten gingen bestellen want dit is een van de weinige (de enige?) plaats in Amsterdam waar je Isaan voedsel kunt krijgen.

Ik ben voor hier voor de eerste maal eind jaren negentig geweest en sinds die tijd is er niets aan het interieur gebeurd en daarvoor waarschijnlijk ook niet. Maar dit was de laatste keer dat ik de bar in zijn  oude vergane glorie zag want ze gaan zes weken dicht voor een verbouwing en na afloop wordt het een combinatie van restaurant en bar in plaats van een bar waar je kunt eten. Ik en mijn vrienden vrezen dan ook voor het nieuwe uiterlijk en er werden dan ook een aantal foto's genomen ter herinnering aan de goede tijden die we hier gehad hadden. We gaan uiteraard kijken hoe het er uit gaat zien maar ik ben bang dat er weer een icoon uit mijn verleden gaat verdwijnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten