donderdag 25 januari 2018

Fietspaaltjes

Niet meer dus
Aangezien er weer een aantal parkeerplaatsen tijdelijk zijn verdwenen, zoals ik hier beschreef sta ik tegenwoordig weer wat vaker aan de andere kant geparkeerd. Als ik dan het stukje naar huis loop kom ik voorbij een vroeger doorgaande weg die enig tijd geleden met fietspaaltjes is afgezet om ervoor te zorgen dat auto's het niet meer als sluiproute gebruiken.

De beste ambtenaren hebben echter geen rekening gehouden met de inventiviteit van de plaatselijke bewoners want toen ik naar huis liep zag ik een auto probleemloos doorsteken. Het bleek dat de fietspaaltjes niet al te moeilijk te verwijderen waren en dat hadden een aantal mensen dus gedaan. Voorlopige stand bewoners -gemeente is dus 1-0 voor de bewoners. Nu afwachten wat de gemeente gaat doen, als zij ooit doorkrijgen dat hun mooie fietspaaltjes verwijderd zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten