donderdag 4 januari 2018

Verjaardag

Dat hebben we gedaan
Oudjaar begon met zowel een bekende als een onbekende start. De bekende start was de verjaardag van mijn vader en het onbekende gedeelte was het kleine gezelschap want naast mijn ouders waren alleen mijn zusje en zwager er. Mijn vriendin was nog erg moe en lag nog in bed, mijn neefje moest werken en mijn nichtje was op vakantie in Zweden.

Ondanks de kleine opkomst was het gezellig met een lekker wijntje, hapjes en uiteraard de zalmsalade van mijn vader en de champagne die ik altijd meenam om op het komende nieuwe jaar te proosten. Behalve de gezelligheid werd er ook besloten dat mijn moeder dinsdag naar het asiel zou gaan om een nieuwe poes uit te zoeken want het was toch wel erg ongezellig zonder Sarah. Tegen half acht namen we dan ook weer afscheid, ik om mijn vriendin op te halen en mijn zusje en zwager naar huis om mijn neefje nog even te zien voor hij het woelige nachtleven in dook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten