vrijdag 5 januari 2018

Oud en Nieuw

Beetje laat
Zoals gezegd vierden we oudejaarsavond bij vrienden in Velserbroek, een minuut of twintig rijden van ons huis. Bij aankomst was iedereen er al, onze vrienden en hun zoontje en een vriendin van hun met haar dochter. Wij hadden een fles champagne en hapjes bij ons maar er was meer dan genoeg te eten en drinken waaronder eigengemaakte oliebollen.

Om middernacht ging de champagne open en wij naar buiten want in Velserbroek bleek men flink wat vuurwerk af te steken alhoewel de kinderen in ons gezelschap het bij sterretjes hielden. Tegen een uur of een gingen we huiswaarts na wat ik dacht dat mijn eerste oudjaar buiten Amsterdam was maar enkele dagen later bedacht ik me dat ik één keer eerder oudjaar buiten Amsterdam had gevierd. Die komt de een van de komende dagen wel terug als flashback blogpost want dat was ook een erg gezellig oudjaar geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten