donderdag 26 januari 2017

Suvarnaphum

Typisch Thais eten.
Woensdagavond gingen we gezessen naar een concert en we hadden besloten om eerst een hapje te gaan eten bij een oude favoriet Suvarnaphum. Bij onze vroege aankomst (half zes) zag de zaak er nog donker uit maar men was gewoon open.

Bij binnenkomst werden we hartelijk begroet maar ik kende niemand van het personeel, waarschijnlijk is de zaak in nieuwe handen overgegaan. De kok was duidelijk een andere want alhoewel ik het eten niet slecht vond was het toch stukken minder dan in mijn herinneringen. Zowel de soep (tom yam kai) als de specialiteit van het huis, de salade van rundvlees met munt, koriander en ui misten iets. Aangezien Suvarnaphum voor zover mij bekende de enige Thai in Amsterdam West is krijgen ze nog wel een kans maar ik hoop dat het eten dan weer beter smaakt dan deze keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten