zaterdag 14 januari 2017

139

Kaas
Vrijdag was het voor het eerst in heel lang weer tijd voor een avondje film en eten en die avond starten wij in Heemstede bij restaurant 139. Wij hadden het verjaardagsmenu (zij bestonden inmiddels vier jaar) dat uit vier gangen van moderne tapas bestond. De start was brood met olie en zout vergezeld van een prosecco maar daarna begon het feest.

De eerste gang was een salade van zeebaars vergezeld van de witte huiswijn. Zowel de wijn en de vis waren top maar als combi waren ze helemaal geweldig. Gang twee waren garnalen in olie en knoflook, aubergine met o.a. roomkaas en tonijn waarna gang drie kwam, een mini hamburger met en patatas braves. Ik hield het bij het glas witte wijn want ik moest rijden maar mijn disgenoot had er eentje meer. Als dessert werden we verblijd met zoet voor hem en kaas voor mij en na de koffie zat ik zeer voldaan aan tafel. Heemstede is niet al te ver en de kwaliteit van het eten is de moeite van het ritje waard, aanrader kortom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten