dinsdag 17 januari 2017

Feestje

Ik had wat minder flitsende apparatuur
Zaterdag hadden wij een feestje bij vrienden in Almere ter ere van de verjaardag van hun kinderen. Aangezien zij Thaise was, was het uiteraard inclusief eten en tegen vier uur arriveerden wij dan ook ter plekke waarbij wij het nipt wonnen van de tweede gasten.

We kregen drankjes, er waren hapjes en er was muziek via een soundsystem dat via bluetooth met een telefoon waarop Spotify stond te bedienen was. In de loop van de avond kreeg ik de telefoon in handen waarop oude instincten boven kwamen en ik aan een dj set begon die af en toe onderbroken werd door meer of minder passende verzoeknummers uit het publiek. In de loop van de avond kreeg ik van meerdere mensen complimenten over de muziekkeuze en toen we naar huis wilde mochten wij van de vrouw des huizes eigenlijk niet weg want zij wilde haar dj niet kwijt. Ik weet nu al vrij zeker wie er bij het volgende feestje bij binnenkomst de telefoon meteen toegeworpn krijgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten