donderdag 19 januari 2017

TSS event

Onze nieuwe eigenaar
Sinds enkele maanden zijn wij onderdeel van Total Specific Solutions en, zoals het hoort, was er een kennismakingsdag georganiseerd, Ik ging afgelopen maandag langs op Landgoed de horst voor het verhaal en dat bleek een goed opgezette meeting waar CEO Robin van Poelje en zijn collega's ons meenamen  in de wereld van TSS in een aantal interessante en inspirerende presentaties,

Onderdeel van de dag was een game waarbij de aanwezigen in twaalf teams verdeeld werden om een aantal opdrachten te voltooien binnen een bepaalde tijd. Tot mijn grote vreugde won mijn  team waarbij we met een interessant boek en een bloem beloond werden tijdens de prijsuitreiking waarna het afsluitende diner volgde, nadat we de dag waren begonnen met een mooie lunch. Ik vond het een uitstekende dag waar ik onze nieuwe eigenaar en zijn drijfveren goed leerde kennen en die mij zeker gaat helpen bij de toekomst binnen mijn eigen bedrijf. Ik zie de toekomst dan ook met heel veel vertrouwen tegemoet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten