maandag 16 januari 2017

Pannen

De eerste zijn binnen
Zoals ik vertelde waren we ook voor de Albert Heijn pannen actie aan het sparen en eindelijk zijn de eerste aankopen gedaan. Aangezien het belangrijkste item de stoominzet het belangrijkste item was (groenten en vis) moest daar ook de 20 cm pan bij en dat betekende twee volle kaarten. Beide zijn inmiddels in huis en ik moet zeggen het ziet er erg fraai uit aan de chef om te bepalen of het ook uitstekend kookt. Dankzij wat hulp van mijn ouders is kaart drie ook vol en inmiddels is mijn vriendin een vraagactie gestart en de zegels gaan de komende week dan ook binnenstromen. Kortom pan drie en vier gaan er de komende week aankomen en dan wordt het gebrek aan keukenkastjes nog nijpender, maar misschien is dat wel de belangrijkste drijfveer van mijn vriendin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten