zaterdag 28 januari 2017

Sollicitatie

We gaan het zien
Denk bij de kop van dit stukje niet opeens dat ik van baan ga veranderen na dertig tevreden jaren bij mijn werkgever maar ik heb wel gesolliciteerd. Om precies te zijn naar een bestuursfunctie van mijn VVE.

Bij de uitnodiging voor de jaarvergadering werd ook gemeld dat een van de drie bestuursleden ergens anders ging wonen dus er was een opengevallen plek die opgevuld moest worden. Na een paar dagen rustig nadenken besloot ik mij beschikbaar te stellen indien het bestuur mij een geschikte kandidaat vindt. Op de jaarvergadering (2 februari) ga ik zien of ik bestuurslid van de VVE ga worden, als dat zo is ga ik uiteraard de kascommissie verlaten want dat is tenslotte een controlerend orgaan. We gaan zien wat het geworden is over enkele dagen na de vergadering.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten