dinsdag 10 januari 2017

Grote beurt

Mijn merk
Gisteren moest mijn auto weg voor een grote beurt en ik had met een collega afgesproken dat hij me bij de garage zou oppikken om mij naar het werk te brengen. Helaas was er een ongeluk gebeurd met een flinke file dus ik was 20 minuten te laat maar gelukkig heeft de garage zowel koffie als wifi dus hij hoefde zich niet al te erg te vervelen.

Bij het inleveren van mijn sleutels vroeg ik of men mijn navigatie systeem automatisch update maar daar bleek ik expliciet om te moeten vragen ondanks dat gratis updates in mijn contract zaten. Uiteraard gaf ik dus aan dat men een update moest doen en toen ik mijn auto weer ophaalde was dat gebeurd. Nu eens kijken de komende dagen of die missende snelwegen waar ik regelmatig over rijd weer te zien zijn op mijn navigatiesysteem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten