zondag 22 januari 2017

Dode boom

Gesneuveld
Toen ik hier kwam wonen mocht ik zelf uitkiezen in welke van de twee beschikbare flats ik wilde kopen. De keus was simpel want een van de twee had (redelijk) vrij uitzicht en daar koos ik dan ook voor. De bewoners die ervoor woonden waren niet echt blij want die hadden nu flink last van inkijk en daarom planten ze dan ook een bomenmuur om nog enigszins beschut te kunnen leven.

De bomenrij is echter uitgedund want tijdens de huidige vorstperiode  en het windje dat erbij hoorde is een van de bomen overleden. Ze stonden al niet al te stevig in de grond en dat werd deze ene boom dan ook fataal. Hij kukelde om en sloeg een flink gat in het ijs waar hij nu al een paar dagen op ligt. Mij benieuwen of hij nog weggehaald gaat worden (dat verwacht ik eigenlijk wel) en of de andere bomen het gaan overleven want die staan er ook niet meer al te florissant bij,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten