zondag 8 januari 2017

TV series

Nieuwe series
Ik kijk al een tijdje naar diverse tv series maar de combinatie superhelden, NAS en verzamelaar is een niet al te beste voor mij. Naast het kijken naar de hedendaagse Marvel en DC series ben ik namelijk ook actief op zoek gegaan naar de diverse oude superheldenseries en dat blijken er aardig wat te zijn. Zo heb ik inmiddels alle afleveringen van series als Blade, The incredible Hulk en een groot aantal van de afleveringen van Mutant X te pakken maar er is nog veel meer dus de collectie gaat alleen maar uitbreiden in de loop van de tijd.

Of ik het ooit allemaal ga zien is ook nog maar de vraag maar het grote voordeel t.o.v. het ouderwets sparen van comics en dvd's is dat dit allemaal virtueel is en geen extra ruimte in mijn huis in beslag neemt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten