zaterdag 30 april 2016

MRI

Twee keer op een dag
Was ik 's middags al langs geweest voor mijn gesprek met de anesthesiste, 's avonds kon ik mij wederom in het ziekenhuis melden, nu voor een nieuwe MRI. De vorige was te oud om te mogen gebruiken voor de operatie dus werd er een nieuwe gemaakt. Gezien de wachtrijen voor de scanner werkte men daar ook 's avonds door en dus moest ik deze keer via de hoofdingang en niet door de ingang van de poliklinieken.

Ik nam de lift naar een hoog en door de verlaten gangen betrad ik de wachtruimte voor de MRI scanner waar nog een paar andere mensen zaten. Ik was al snel aan de beurt en aangezien het inmiddels mijn derde MRI scan was ging ik vlot de buis en en een kwartiertje later was alles klaar. Nu is het wachten op de brief waarin de datum van mijn operatie staat en daarna zijn we gelukkig klaar met het medische circus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten