vrijdag 22 april 2016

Pulcinella

Antipasta
Woensdag ging ik voor het eerst in heel lange tijd weer eens eten bij Pulcinella, het uitstekende Italiaanse restaurant in Almere. Ik kom hier vrij weinig maar ik heb toch heel veel pizza's van Pulcinella gegeten want bij overwerk laten wij vaak een pizza van hun aanrukken.

Deze keer dus in het restaurant en iets anders dan pizza had ik besloten Voor de start deelden wij een schaal met gemixte Italiaanse vleeswaren en een mandje stokbrood met kruidenboter vergezeld van een Italiaans biertje voor haar en een Nederlands biertje voor  mij. Als hoofdgerecht ging zij voor de lasagne en ik voor de ossobuco alla Milanese met groenten, aardappeltjes in de schil en een salade (die zij soldaat maakte). Het eten was werkelijk prima en na afloop kreeg ik er alleen nog maar een dubbele espresso in maar uiteraard lustte zij nog een ijsje. Het was allemaal heel erg lekker, de bediening was uiterst vriendelijk en met een prijs van onder de €55 kun je echt niet zeggen dat ze duur zijn. Kortom als je in Almere bent en je wilt lekker Italiaans eten dan is Pulcinella de beste keuze die je kunt maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten